شرکت توسعه یکپارچه ایلیا
هوش مصنوعی در ERP

هوش مصنوعی در ERP

آیا هوش مصنوعی در ERP آینده را شکل می‌دهد؟

بدون شک بله! در آینده، هوش مصنوعی یا (AI) تقریباً بر روی هر نرم‌افزار موجود در بازار، از جمله سیستم‌های برنامه‌ریزی منابع سازمانی (ERP)، تأثیر عمیقی خواهد داشت. هوش مصنوعی در ERP بر ماهیت‌های تجاری کنترل شده سیستم تأثیر می‌گذارد. درحالی‌که فناوری هوش مصنوعی هنوز در مراحل ابتدایی قرار دارد، یادگیری ماشین (machine learning) موج‌های جدی را در بازار نرم‌افزار ایجاد می‌کند و برنامه‌هایی مانند مدیریت بازرگانی را تحت تأثیر قرار می‌دهد و قدرت ساختار برتر را به آنها می‌بخشد. “تا سال ۲۰۲۱ ، ۳۰ درصد از کل شرکت‌ها از هوش مصنوعی (AI) استفاده می‌کنند تا حداقل یکی از مراحل اصلی فروش خود را تقویت کنند.”- گارتنر 

عکس مقدمه هوش مصنوعی در ERP

چگونه هوش مصنوعی در ERP بر صنایع مختلف تأثیر می‌گذارد؟

هوش مصنوعی این امکان را دارد که در مقیاس گسترده‌ای تغییراتی را برای شرکت‌هایی ایجاد کند که مشتری و داده‌های عملیاتی آنها تجارت اصلی آنهاست. همچنین به‌صورت کلی هر صنعت گوشه‌ای از مزایای آن را مورداستفاده قرار می‌دهد. در این میان، تأثیر فناوری هوش مصنوعی در بخش‌های پر پردازش و پر از داده که بیشترین وابستگی را به‌پیش بینی‌های آینده بر اساس اطلاعات تاریخی دارند، برجسته‌تر است. در اصل هوش مصنوعی می‌تواند به شرکت‌ها کمک کند تا حجم زیادی از داده‌ها را به‌سرعت سازماندهی کرده و محدودیت‌ها را به یک فرصت تبدیل کنند. 

هوش مصنوعی در عملیات ساخت

صنعت تولید در حال حاضر از ابزارهای واقعیت افزوده و تحلیل پیش‌بینی استفاده می‌کند. با معرفی هوش مصنوعی و یادگیری ماشین (machine learning)، شرکت‌ها می‌توانند جهشی به آینده دیجیتال داشته باشند تا فرآیندهای خود را بهبود بخشند، از نگهداری مواد برنامه‌ریزی‌شده گرفته تا سایر عملیات‌های انجام شده در هر کارخانه تولیدی. هوش مصنوعی در روندها انقلابی ایجاد می‌کند، کارایی آنها را افزایش می‌دهد، امکان خطا در روندها را از بین می‌برد و کارایی تولید را افزایش می‌دهد. 

اجزای مختلف هوش مصنوعی در ERP

هوش مصنوعی در ERP صنایع تولیدی

اساسا هوش مصنوعی در نحوه عملکرد صنایع تولیدی تغییراتی ایجاد می‌کند. این امکان را برای فعالان در این صنعت فراهم می‌کند تا از ویژگی‌های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی در امر تبلیغات خود استفاده کنند. همچنین می‌توانند برای بهبود چشمگیر تجربه خریداران حتی قبل از خرید، فهرستی چشمگیر از محصولات را ارائه دهند. به طور خلاصه، هوش مصنوعی شما را قادر می‌سازد تا پاسخ‌های شخصی منحصربه‌فرد خود را به درخواست‌های مشتری ارائه دهید و وفاداری مشتری را به میزان قابل‌توجهی بهبود بخشید. هوش مصنوعی فرصت‌های شگرفی برای افزایش توانایی‌های انسانی در صنایع تولیدی  نیز ایجاد می‌کند.   

banner هوش مصنوعی در ERP

چگونگی کارکرد هوش مصنوعی درERP

هوش مصنوعی مطمئناً آینده راهکارهای ERP را متحول می‌کند. فناوری جدید یادگیری ماشین (machine learning) که به نظر می‌رسد اقدامات انسانی را تقلید می‌کند، بدون توجه به‌اندازه و صنعت شما، بر شرکت یا سازمان شما تأثیر می‌گذارد. هوش مصنوعی می‌تواند به‌عنوان بخشی از سیستم ERP شما بر عملیات روزمره تأثیرگذار باشد. این فناوری هوشمند، الگوی رفتاری کاربران را تشخیص داده و به طور خودکار وظایف معمولی آنها را انجام خواهد داد. 

برای اینکه این پیشرفت را تجربه کنید، باید در استراتژی‌های فعلی فناوری کسب‌وکار خود تجدیدنظر کرده و آماده پذیرش تغییر و سازگار شدن با تحولات باشید.  هوش مصنوعی در حال تغییر شکل توابع ERP است و گنجاندن هوش مصنوعی در سیستم‌های ERP با توجه به افزایش قدرت تحلیل و پیش بینی روند های تولید اطلاعات، باعث قدرتمندتر شدن ابزار مدیریت کسب و کار شما می‌شود

شرکت توسعه یکپارچه ایلیا با دریافت مجوز ارزیابی و اعتبار سنجی امنیتی نرم افزار (مجوز افتا) گام مهمی در تامین امنیت کاربران خود برداشته است. جهت مشاوره رایگان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

مجوز افتا هوش مصنوعی در ERP

مشکلات را حتی قبل از بروز آنها شناسایی کنید

ادغام هوش مصنوعی با ERP شما قابلیت پیش‌بینی نرم‌افزار ERP را بهبود می‌بخشد. این امر شامل الگوریتم‌های پیشرفته‌ای است که می‌تواند مجموعه داده‌های عظیم جمع‌آوری‌شده در سیستم ERP را جستجو و تحلیل کند، روندها را شناسایی کند و در مورد دوره‌های پیش‌رو پیش‌بینی‌های دقیقی فراهم کند. به‌این‌ترتیب، یک سیستم مبتنی بر هوش مصنوعی قادر است مشکلات احتمالی را دقیقاً مشخص کرده و به کاربران امکان آماده‌سازی قبلی و حتی جلوگیری از آنها را بدهد. سیستم‌های ERP با استفاده از هوش مصنوعی به شما این امکان را می‌دهد پتانسیل پنهان داده‌های کسب‌وکار خود را آشکار کرده و از آنها برای مدیریت با بازده بهینه استفاده کنید.

هوش مصنوعی در ERP وظایف معمول را به طور خودکار انجام می‌دهد

هنگام انجام هر کار مشخصی در نرم افزار ERP خود، باید یک مجموعه روش مشخص را دنبال کنید. ابزارهای هوش مصنوعی نیز می‌توانند به روشی مشابه عمل کنند. برای این منظور، یک نرم افزار هوش مصنوعی باید با مجموعه‌ای از قوانین حاکم بر هر اقدام برنامه‌ریزی شود. این فناوری به‌اندازه کافی هوشمند است که می‌تواند از این قوانین تعیین شده برای تصمیم‌گیری دقیق و درعین‌حال بسیار سریع‌تر از هر انسانی استفاده کند. در نتیجه، هوش مصنوعی نرم افزار های ERP را قادر می‌سازد تا مسئولیت‌های معمول را به‌صورت خودکار انجام دهد. آزادکردن وقت ارزشمند کارمندان برای تمرکز بر کارهایی که به سودآوری تجارت شما می‌افزایند، از دیگر مزایای این فناوری می‌باشد. 

تجربه کاربر را از طریق تعامل بهبود می‌بخشد

یکی از کارکردهای اصلی فناوری هوش مصنوعی تأمین خروجی‌های هوشمند بر اساس ورودی‌های انسانی است. نرم افزار هوش مصنوعی می‌تواند داده‌های قبلی کاربران را بخواند و از الگوهای رفتاری قبلی آنها بیاموزد. این امر باعث می‌شود برنامه‌های ERP با هوش مصنوعی، تجربه شخصی‌سازی‌شده و گسترده‌ای را به کاربر ارائه دهند و همچنین عملکرد سریع‌تر و مفیدتری داشته باشند.

لوگوی ایلیا در برگه هوش مصنوعی در ERP

ما در ایلیا با ارائه لایسنس معتبر به نام سازمان شما از شرکت فوکس و نهادینه کردن دانش فنی این نرم‌افزار در شرکت خود توانایی پشتیبانی با قابلیت اطمینان حداکثری این نرم‌افزار توسط تیم فنی داخل شرکت را ایجاد کرده‌ایم.

ارایه لایسنس در برگه هوش مصنوعی در ERP

هرچه بیشتر امور دیجیتالی شوند، رفاه ما نیز بیشتر می‌شود.

ولفگانگ والستر – رهبر مرکز تحقیقات هوش مصنوعی آلمان (DFKI)

اگرچه هوش مصنوعی کاملاً تکامل نیافته است. اما قرار است در کمترین زمان بخشی از سیستم‌های ERP شود! بنابراین اگر می‌خواهید تجارت شما در سال‌های آینده پایدار بماند و همچنان قابل‌رقابت در بازار باشد، باید آماده این سازگاری باشید. 

آخرین نسل ERP های Focus دارای محاسبات ابری در حافظه است و توانایی تهیه کتابخانه بزرگی از ماژول ها را در زمینه امور مالی مانند اعتبار و مجموعه ها ، مدیریت موجودی و انبار ، تولید ، هزینه پروژه و بسیاری موارد دیگر دارد.  

نرم افزار Focus Aifa

Focus Aifa یک سیستم API مکالمه‌ای است که ERP را قادر می‌سازد کل کسب و کار شما را مدیریت کند تا بتوانید به‌سادگی با صحبت با آن، به تمام درخواست‌های خود به‌سرعت پاسخ دهید؛ با پلت فرم Focus Aifa  می‌توانید با استفاده از جستجوی صوتی و یا متنی، به داده‌های سیستم خود دسترسی پیدا کرده، آنها را مدیریت کرده و تولید گزارشات دلخواه (حتی گزارشات از قبل آماده سازی نشده) را انجام دهید. همچنین شما می‌توانید داده‌ها را فهرست‌بندی کنید و هوش مصنوعی طبقه‌بندی‌شده ایجاد کنید. سپس عملکردهای جستجوی سفارشی را از طریق نوشتار صوتی و یا تایپ انجام دهید. 

جوایز دریافتی Focus ERP توسط سازمان های معتبر

گزارش‌های سفارشی و عدم محدود شدن به تنظیمات اولیه

راه‌اندازی خارج از Box و تجزیه‌وتحلیل محاسباتی مشتریان، مانند نسبت بدهی به سرمایه یا موجودی یک کالا بر اساس مکان، کارهای سفارشی از قبیل ارسال ایمیل، صدور به اکسل یا سایر کارهایی که می‌خواهید به طور خودکار انجام دهید را برای انجام توسط هوش مصنوعی، درخواست کنید. 

مزایا Focus Aifa با امنیت طراحی شده 5 لایه Enterprise Security

Aifa به شرکت‌ها امکان می‌دهد ۵ لایه امنیتی قبل از دسترسی به سیستم‌های سازمانی خود مانند ERP ، HR ، WMS ، MRP ، CRM و تقریباً هر برنامه‌ی دیگر را با API اضافه کنند. 

تشخیص چهره و اثر انگشت

  • قبل از ورود به سیستم یک مرحله تشخیص چهره یا تشخیص اثر‌ انگشت برای دسترسی به سیستم‌های سازمانی اضافه کنید.
  • اتصال به پایگاه داده جهانی IP Tracking Control
  • توانایی کنترل IP هایی که اجازه دسترسی به سیستم را دارند
  • توانایی استفاده از داده‌های IP برای تعیین تهدید بالقوه

ردیابی دستگاه

Aifa  تهدیدات احتمالی را پیش‌بینی می‌کند، همچنین نحوه عملکرد پرسنل و یا روندها را بررسی و اطلاعات بی‌نظیری را در اختیار مدیران و همچنین کاربران قرار می‌دهد. 

نظارت بر کنترل دسترسی

برنامه‌های تلفن همراه را می‌توان در اختیار کاربران قرارداد تا در ساعات تعطیلی یا هنگام تعطیلات به سیستم دسترسی داشته باشند، همچنین مدیران بتوانند ورود کاربران به سیستم را ببینند و به آنها هشدار داده شود. 

دستیار AI Qbixe برای حسابداران

با استفاده از Focus Qbixeمی‌توانید دسترسی سریع به داده‌ها و گزارش‌دهی را به‌صورت ۲۴ ساعته برای مشتریان خود فراهم کنید.

مزایا AI Qbixe:

  • گزارش‌های قوی
  • دارای چند ارز  
  • چند زبانه
  • دسترسی از طریق تلفن همراه

خلاصه سایر قابلیت‌های مهم:

فهرست داده‌های QB مانند یک موتور جستجوی وب امکان یادآوری داده‌ها از طریق جستجوی متنی یا صوتی را دارا میباشد.

  • ارائه در لحظه داده‌های مربوط به معاملات، حساب‌ها و موارد مرتبط  
  • تجزیه‌وتحلیل در لحظه نسبت‌های مالی با استفاده از یادگیری ماشین
  • قابلیت ایجاد ربات برای مدیریت دستورات
  • قابلیت ایجاد ربات برای ایجاد گزارش
  • موتور گزارشگر پیشرفته برای نوشتن هر نوع گزارش (با ارزهای مختلف، مالیات، موجودی کالا، فروشندگان و غیره)

شما دوست و همراهی گرامی می‌توانید در صورت تمایل یا پرسش در باره نرم افزار هوش مصنوعی (نرم افزار AI) فرم درخواست دمو را تکمیل نموده تا همکاران ما در واحد فروش و بازاریابی با شما در اسرع وقت تماس گرفته وجلسه مشاوره و دمو به صورت رایگان برگزار نمایند.

عکس جلسه در برگه هوش مصنوعی در ERP

اگر مطالب فوق برای شما مفید بود از سایر ماژول‌های ما دیدن فرمائید.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *