شرکت توسعه یکپارچه ایلیا
راه اندازی فرایند تخصیص منابع در پتروشیمی امیرکبیر

راه اندازی فرایند تخصیص منابع در پتروشیمی امیرکبیر

ما با عنوان تیم ایلیا مفتخریم اعلام بداریم، فرایند سفارشی سازی شده تخصیص منابع در مرداد ۱۴۰۱ در پتروشیمی امیرکبیر راه‌اندازی گردید.

تعیین و تخصیص منابع دو فعالیت‌ اصلی مدیریتی در حوزه تامین و تدارکات هستند. این اعمال به اجرای استراتژی های سازمانی در زمینه تامین کمک میکنند.

در لیست تامین کنندگان سازمان های بزرگ (AVL) و در خرید های پر تکرار، اهمیت جستجو بین هزاران تامین کننده مشترک و دسته بندی آن ها بسیار پر اهمیت می باشد. از این رو برای هر درخواست خرید، سازمان این سوال را پیش رو دارد که خرید از چه تامین کننده ای انجام شود؟ آیا لازم است از همه تامین کنندگان استعلام بگیریم؟

در فرایند تخصیصی منبع Focus ERP امکان مشاهده تامین کنندگان مجاز و غیر مجاز وجود دارد. این عمل با تفکیک هر درخواست خرید، تعداد دسته مورد نیاز تامین کننده جهت استعلام و شرکت های پیشنهادی قابل مشاهده است.

لازم بذکر است که در سازمان‌هایی که مدیریت یکپارچه در حوزه تعیین و تخصیص منابع موزد اتفاده قرار نگرفته است. تخصیص منابع بر اساس عوامل شخصی یا ارتباطات فردی خواهد بود. در سازمان‌هایی با فرایند های استاندارد، منابع بر اساس اولویت‌هایی که به‌وسیله معیارهای کیفی سالانه تعیین گردیده‌اند مشخص میشوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این فرایند به برگه ماژول زنجیره تامین مراجعه فرمائید.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *